Проєкт Білоцерківської бібліотеки гімназії-початкової школи №21

Комп’ютер - джерело захоплюючих ігор чи помічник у навчанні?

Однією з кращих форм навчально-виховної роботи у Новій українській школі стає проєктна діяльність.
Робота над проєктом сприяє засвоєнню програмових знань, умінь і навичок, створює умови для творчого розвитку та самореалізації школярів. Тому в ході проєктної діяльності формуються не лише ключові освітні, а й життєві компетентності.
Тож, крокуючи в ногу із сучасними освітніми тенденціями, наша шкільна бібліотека розпочинає власний довготривалий навчально-дослідницький проєкт «Навчаємося граючись».
Протягом всього часу ми будемо знаходити та впроваджувати інноваційні підходи в роботу шкільної бібліотеки через ігрові методи вливу на інтелектуальний та творчий розвиток дитини, вчити орієнтуватися в сучасному інформаційному просторі, формувати та стимулювати її інтерес до пізнання, творчості та самопізнання.